Bu Blogda Ara

11 Şubat 2015 Çarşamba

Mübarek Bir Yatak Değil Midir Aşk?




Mübarek Bir Yatak Değil Midir Aşk?


Sen dur ey güzel bana gülümseyen
Gitme dur bekle
Sana bir çift sözüm var
Uzaklardan geldim şevkle
Sen söyle kimsin yar
Nefesi ile baharları getiren güzel
Bakışların ok gibi sineleri deler
Seni gören aşk ile güler
Sen beni aldın götürdün aşkın kapısına
Ey şahin bakışlı bakma
Bakışlarınla yüreğimi kor alev yakma
Yüzünden nurlar akar dur kaçma
Yaklaş bana acıları ömrüme saçma
Bakışların sinemi yakarak aşk aşk diye yankılanır
Güllerin mevsiminden mi koştun geldin
Gül kokarsın buram buram
Yaklaşır güzel kız şöyle der
Uzaklardan gelen ey gönlümün misafiri
Hoş geldin
Ben beni sevene yar olurum
Sevdiğim için ar olurum
Yüreğinde açan güler gibi gül olurum
Benimle gelenin yoluna yol olurum
Mübarek bir yatak değil midir aşk
Aşkın kapısını birlikte açtık
Ben aşkın oku ile bakmazsam
Aşkın kor alevi yanmaz gönlümüzde
Bakışlarımızda aşk uyandı gönlümüze kondu
Uzat bana elini yürüyelim aşkın vadisinde el ele
Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç