Bu Blogda Ara

13 Şubat 2015 Cuma

Nereden bulurum Resulüm Seni



Resulüm aradım seni bulamadım
Gözlerim mi kördü göremedim
Bekledim yolunu sen gelmedin
Rahman seni almış yanına öğrendim
Nerden bulurum Resulüm ben seni

Senden sonra yollar karıştı
Doğru yalan denen lanete bulaştı
Gönümüzde dünya sevgisi yerleşti
Rahman seni almış yanına öğrendim
Nerden bulurum Resulüm ben seni

Nurlu dünya karanlığa ulaştı
Nefis şeytan gönlümüze bulaştı
Kuranı kerim duvarlara asıldı
Rahman seni almış yanına öğrendim
Nerden bulurum Resulüm ben seni

Ahiret için amel işlemeyi unuttuk
Dünyada mekân alma yoluna koştuk
Ahirette hesap verilecek biz onu unuttuk
Rahman seni almış yanına öğrendim
Nerden bulurum Resulüm ben seni

Kul Mehmet’im ahirette yoktur yüzümüz
Şefaatin istemeye yoktur bizim özümüz
Rahman Rahmetiyle umarız karşılar cümlemiz
Rahman seni almış yanına öğrendim
Umarız Kevser başında bizi bekler buluruz
 Resulüm biz seni

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç