Bu Blogda Ara

8 Şubat 2015 Pazar

Umut Dolu Hayatında



Yine sabahın ilk saatinde gidiyorum
Ölümsüz aşkın nağmelerini söyleyerek
Hayallerim benden kaçıyor ben seyrediyorum
Rüyalarım düşlerime gelmiyor benimle alay ederek

Pervasızlığımla dağları sanki deleceğim
Sanki gittiğim o yollarda mutlu olacağım
Rahman nasip ederse mutluluğu bulacağım
Rüyalarım düşlerime gelmiyor benimle alay ederek

Şefkatle gülümseyen karanlığa ilerliyorum
İlerde beni bekleyen yarınlara gülümsüyorum
Beni mutlu edecek yarınlarla yürüyorum
Rüyalarım düşlerime geliyor benimle gülümseyerek

Kul Mehmet var koşarak git yarınlarına
Umutsuzluğu bırak hayatı yaşa sıcağı sıcağına
Umut dolu hayatında kalmazsın tek başına
Rüyalarım düşlerime geliyor benimle gülümseyerek

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç