Bu Blogda Ara

28 Şubat 2017 Salı

Bende Kaybettim

allı turna havada ile ilgili görsel sonucu

Allı turnam ne gezersin havada
Sendemi yârin kaybettin burada
Sendemi bulamadın benim gibi
Adını koymuşlar allı turnada turnam
Ben senin derdine nasıl derman olayım
Bende kaybettim yâri senin gibi
Söyle nazlı yar yoksa ben nasıl durayım
Alayım bu dertli başımı kime satayım

Kaybettim ben kışımı yazımı
Akıtırım böyle akan gözyaşımı
Yitirdim ben onsuz solumu sağımı
Kaybettim bana can olan canımı
Bende kaybettim yâri senin gibi
Söyle nazlı yar yoksa ben nasıl durayım
Alayım bu dertli başımı kime satayım

Gönlümde tek hissettiğim sızı
Bulamadım o vefasız zalim kızı
Terk etti gitti bıraktı bana sızı
Geri dönecek sanırım bazı bazı
Bende kaybettim yâri senin gibi
Söyle nazlı yar yoksa ben nasıl durayım
Alayım bu dertli başımı kime satayım

Bu gönlüm kaynayan bir volkandı
Şimdi soğudu yalnızlığı kazandı
Aç bak için yüz yerinde yaralandı
Şimdi ben öldüm her şey tamamlandı
Bende kaybettim yâri senin gibi
Söyle nazlı yar yoksa ben nasıl durayım
Alayım bu dertli başımı kime satayım

Şimdi gündüzüm oldu gece
İsmini sayıklasam da hece hece
Yaşamıyorum artık ben bedence
Sana yardım edemedim turnam bence
Bende kaybettim yâri senin gibi
Söyle nazlı yar yoksa ben nasıl durayım
Alayım bu dertli başımı kime satayım

Git allı turnam git artık deşme yaram
Bin yerinden parçalanmış açtırma bağrım
Ara sende ben gibi yârimize hemen ulaşalım
Bu ömür bitmeden gönülden kavuşalım
Bende kaybettim yâri senin gibi
Söyle nazlı yar yoksa ben nasıl durayım
Alayım bu dertli başımı kime satayım

Ben saramadım o yâri doyunca
Şimdi kim saracak uzun boyluca
Bu zulüm bu gönlümde durdukça
Nasıl yaşarım ben felek böyle vurdukça
Bende kaybettim yâri senin gibi
Söyle nazlı yar yoksa ben nasıl durayım
Alayım bu dertli başımı kime satayım

Kul Mehmet’im bu gönül o canansız paslandı
Aldı başını kendi elleriyle kayalara yasladı
Ağlayan bu gönlümü neden hiç anlamadı
Giderken son defa yüzüme hiç bakmadı
Bende kaybettim yâri senin gibi
Söyle nazlı yar yoksa ben nasıl durayım
Alayım bu dertli başımı kime satayım


Mehmet Aluç/ Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç