Bu Blogda Ara

27 Şubat 2017 Pazartesi

Vazgeçersem Bu Aşktan


Vazgeçersem bu aşktan beni dövün
Ölmeden önce bu bedenimi gömün
Mecnun olup onun gibi sevmezsem
Dert keder parçalasın beni büsbütün
Leylamı sarmaya da yetmesin bu gücüm
Bir ömür sarsın beni dert keder hüzün

Bu başa yakışmaz aşksız Leyla ’sız gezmek
Leyla olmadan yaşamak bana ölüm demek
Gider mi boğazımda onsuz bir lokma yemek
Leyla ‘sız olmak bana bu dünyada ölüm
Leylamı sarmaya da yetmesin bu gücüm
Bir ömür sarsın beni dert keder hüzün

Leylam olmadan söyleyin nasıl yaşarım
Bu gönül onsuz yaşamaz onsuz şaşarım
Aşkın değerini elbette ki ben aşkla anlarım
Aşksız yaşamak kula ölüm bilirim canlarım
Leylamı sarmaya da yetmesin bu gücüm
Bir ömür sarsın beni dert keder hüzün

Aşka düştüm düşeli ben onunla yaşarım
Aşkın deryasına o yar ile ben koşarım
Uzaktan salınarak gelince endamına bakarım
Bu gönlümü elbet bu aşk için yakarım
Leylamı sarmaya da yetmesin bu gücüm
Bir ömür sarsın beni dert keder hüzün

Onunla yürürüm ufukta doğan şafağa
Gönlüm onunla açar döner cennetten bağa
Rabbim ayrı koymazsın beni ondan uzağa
Varayım onunla cennetteki İrem bağa
Leylamı sarmaya da yetmesin bu gücüm
Bir ömür sarsın beni dert keder hüzün

Kul Mehmet’im aşk bu gönüle ömürmüş
Kul aşkı alınca gönlüne ancak gülermiş
Nazlı yârin bir bakışı bu gönüle yetermiş
Var onu aşkla sev bu ömür kalmaz bitermiş
Leylamı sarmaya da yetmesin bu gücüm
Bir ömür sarsın beni dert keder hüzün
Mehmet Aluç/Kul Mehmet


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç