Bu Blogda Ara

27 Şubat 2017 Pazartesi

Geriye Ne Kaldı ki?



Daha dün seninleydim
Ölümüne gülüşündeyim
Şimdi neden unut diyorsun
Beni bırakıp sen gidiyorsun
Seni unutmak zulüm değil mi?
O gülen gözlerin neden gülmez ki?
Gururunu ayaklar altına alsan olmaz mı?
Gururun aşkımıza neden düşman ki
Beni yeniden sev desem olmaz mı?
Gururun yerlerde sürünsün bak sende ne bıraktı ki
Ayrılık kapısına varmazsan olmaz mı?
Bir damla mutluluğu çok görme bana

Kahrolası bakışın yıkar beni
Gülen gözlerim kucaklar seni
Yık kahrolası bakışını sar beni
Yeniden beni sevsen olmaz mı?
Gülen gözlerinle olsan olmaz mı?
O gülen gözlerin neden gülmez ki
Gururunu ayaklar altına alsan olmaz mı?
Gururun aşkımıza neden düşman ki
Beni yeniden sev desem olmaz mı?
Gururun yerlerde sürünsün bak sende ne kaldı ki
Ayrılık kapısına varmazsan olmaz mı?
Bir damla mutluluğu çok görme bana


Kendi ellerinle kapattın kapıyı
Bu muydu sendeki aşkın anlayışı
Duymadın mı gönlümdeki isyanı haykırışı
Nasıl yitirirsin söyle aşk dolu bakışı
O gülen gözlerin neden gülmez ki
Bir gülümsemen bu gönlüme çaredir
Gururunu ayaklar altına alsan olmaz mı?
Gururun aşkımıza neden düşman ki
Beni yeniden sev desem olmaz mı?
Gururun yerlerde sürünsün
Bak seni öldürmedi mi?
Ayrılık kapısına varmazsan olmaz mı?
Bir damla mutluluğu çok görme bana


Ayrılık kapısını kapatmaya elin varmaz mı?
Bir gülümse bana yeter bu canım senin olmaz mı?
Sen yeter ki candan sev aşk bizi bulmaz mı?
Dilin lal olmuş gibi neden konuşmaz ki
Seni seviyorum desen ölüm gelmez ki
Bir gülümsemen bu gönlüme çaredir
Gururunu ayaklar altına alsan olmaz mı?
Gururun aşkımıza neden düşman ki
Beni yeniden sev desem olmaz mı?
Gururun yerlerde sürünsün
Bak seni süründürmedi mi?
Ayrılık kapısına varmazsan olmaz mı?
Bir damla mutluluğu çok görme bana


Sensiz ben bu dünyada ölemem ki
Bana sen küs desende ben küsemem ki
Ölüm gelse yanıma ben sensiz gidemem ki
Ne olur yeniden sev beni bu zulüm yetmez mi?
Bir gülümsemen bu sensiz gönlüme çaredir
Gururunu ayaklar altına alsan olmaz mı?
Gururun aşkımıza neden düşman ki
Beni yeniden sev desem olmaz mı?
Gururun yerlerde sürünsün
Bak senden geriye ne kaldı ki
Ayrılık kapısına varmazsan olmaz mı?
Bir damla mutluluğu çok görme bana


Mehmet Aluç/Kul Mehmet


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç