Bu Blogda Ara

3 Mart 2017 Cuma

Bir ömür olsa da ben seni candan beklerim


Nazlı yârim üzülme bu gönlüm senin yerin
Anarım ismini ben gönlümde ezberlerim
İsmin ben söyleyince bu gönlüm olur serin
Bir ömür olsa da ben seni candan beklerim
 
Hasretinin üstüne alır sabrı eklerim
O gülüşün gönlümde ben gönlüme dikerim
Bu dünyada ben seni kendimden çok severim
Bir ömür olsa da ben seni candan beklerim
 
Hasretin çarkı ezmez sen gönlümde var isen
Bağrı yanık aşığım sen beni güldürürsen
Gönül bu ateşlenir beni candan seversen
Bir ömür olsa da ben seni candan beklerim
 
Bir suçum olursa ne olur başıma kalkma
Af et benim suçumu beni sensiz bırakma
Al kollarına beni sevgini sen saklama
Bir ömür olsa da ben seni candan beklerim
 
Saklı dil gönlü yıkar sevene lezzet vermez
Gurbet ilde kalsam sana aşkım bitmez
Sen kaşların çatınca bu garip gönül gülmez
Bir ömür olsa da ben seni candan beklerim
 
Kul Mehmet’im umrunda olayım bana yeter
Deryaya salsan beni bir gün bu hasret biter
Yüzer gelirim aşkla beni beklemen yeter
Bir ömür olsa da ben seni candan beklerim
 
Mehmet Aluç/Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç