Bu Blogda Ara

2 Mart 2017 Perşembe

Nerdesin Neden Gelmezsin ?

Şiir



Nerdesin nazlı yârim sen nerdesin
Hangi gurbet else sen kiminlesin
Gel derim sesimi neden duymazsın
Sensiz viran oldum bittim bilmezsin
Dönülmez yola gittin sen gelmezsin
Neredesin nazlı yârim nerdesin
Neden bana dönüp sen hiç gelmezsin

Ararım yıllar oldu ben seni bulamadım
Öldünse aradım ben mezarın bulamadım
Diyar diyar gurbeti gezdim ben duramadım
Aradım ne yazık ben senide bulamadım
Dönülmez yola gittin sen gelmezsin
Neredesin nazlı yârim nerdesin
Neden bana dönüp sen hiç gelmezsin

Aşkın sesi her dilde aynıdır ya bilinir
Gönlüm sensizdir her gün yerlerde bak sürünür
Beklesem ölüm bana zor görünür
Sürüneceğim yollar bana uzun görünür
Dönülmez yola gittin sen gelmezsin
Neredesin nazlı yârim nerdesin
Neden bana dönüp sen hiç gelmezsin

Kul Mehmet’im aradım yoksun oldum derbeder
Bu harap halimle bu harap gönlüm ah çeker
Elbet bir gün çektiğim çilem erkenden biter
Hasret çekilmez oldu artık oldum bin beter
Dönülmez yola gittin sen gelmezsin
Neredesin nazlı yârim nerdesin
Neden bana dönüp sen hiç gelmezsin

Mehmet Aluç /Kul Mehmet




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç