Bu Blogda Ara

2 Mart 2017 Perşembe

Layık Değil Sana

    
               
           

        Safderun gönlümü sen nüktedan sözle yaktın        
Müdana etmem sana ben ey dilber-i Rana
Aşk sarfınazar bilmem sen işte bundan kaçtın
Layetezelzel gönlüm layık değil hiç sana

Bir an seni mülhem sandım yanıldım
Feveran aşkımla bedbaht ben kaldım
Biçare aşkıma derman bulmadım
Layetezelzel gönlüm layık değil hiç sana
Mehmet Aluç © Kul Mehmet

Safderun: Kolayca aldatılan, saf
Nüktedan: İnce, güzel nükteler yapan (kimse), nükteci
Müdana: Minnet
Sarfınazar: Dikkate almama, vazgeçme
Layetezelzel: Sarsılmaz
Mülhem: Gönlüme doğmuş, ilham
Feveran: fışkırma , coşma

Bedbaht: Talihsiz

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç