Bu Blogda Ara

26 Şubat 2017 Pazar

Gönlümü Sana Bağladım





Vaazın bir gözyaşıymış aşka düşünce anladım
Ondan sonra ben bu gönlümle durmadım ağladım
Yaz bahar ayında kar yağdı başıma elden ne gelir
Sen eline al sazı çal ben gönlümü sana bağladım
 
Gönül bu sever oturur yar ile olsa da barakada
Alır gönlünü bırakır içine sevdiği bu sevdaya
Yere sığmaz o gönlü alır atar hızla havaya
Sen eline al sazı çal ben gönlümü sana bağladım
 
Gönül düşerse hasret iline sayar günü haftayı ayı
Hoyratça harcamaz yudum yudum içer sevdayı
Kapatmak ister gönül gurbette açık olan arayı
Sen eline al sazı çal ben gönlümü sana bağladım
 
İnşa et gönlünde sevda denilen geniş sarayı
Kul Mehmet’im bekle gelir gezme arayı arayı
Aşk çabuk gelsin diye dilinde düşürme duayı
Sen eline al sazı çal ben gönlümü sana bağladım
 
Mehmet Aluç-Kul Mehmet
 

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç