Bu Blogda Ara

4 Mart 2017 Cumartesi

Hiç Senli Olmadım Ki Ben Hep Sensizim




Hiç senli olmadım ki ben hep sensizim
Yürür iken kanıyor yüreğim ile iki dizim
Bu hayattır değil bir basit alale de çizim
Gel benim ol sana bir ömür gülüm diyeyim

Hiç senli olmadım ki ben hep sensizim
Dış kapılarda kaldım gönülde kimsesizim
Geçer diye bekledim geçmedi ben bittim
Gel benim ol sana bir ömür gülüm diyeyim

Hiç senli olmadım ki ben hep sensizim
Hiç yetmedin bana kan ağlıyor içim
Ne zormuş yalnız başına yaşamak
Hiç senli olmadım ki ben hep sensizim

Mehmet Aluç /Kul Mehmet
*Sevgi forumda” Akıncı” isimli kardeşime ait bir sözdür.

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç