Bu Blogda Ara

2 Mart 2017 Perşembe

Anlatamam Sorma Derdimi



Anlatamam ben sana derdimi kem söz olur
Bu kalbim yanar yanar kor alevden köz olur
Arasam da bulamam yar artık hayal oldu
Ne olur sorma bana anlatamam derdimi

Hiç kimseye söylemem gecem gibi saklarım
Oturur mazimle ben yaramı ben bağlarım
Akan bir nehir olsam ovalarda çağlarım
Ne olur sorma bana anlatamam derdimi

Sen bilmezsin geceyi kederimden hiç gitmez
Sabahım olmaz bilmem bu kederimde bitmez
Çağırsam nazlı yâri dönüp geriye gelmez
Ne olur sorma bana anlatamam derdimi

Gözlerimden oku sen gönlümün kederini
Ne çabuk unuttun sen ettiğimiz yemini
Aldın gönlümde neden bir parçacık sevgini
Ne olur sorma bana anlatamam derdimi
Mehmet Aluç /Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç