Bu Blogda Ara

22 Şubat 2015 Pazar

Bir seven çıkar elbet yoluna





Gül mü verdin elime bahçeme dikeyim
Zakkum ağacı verdin ben ne diyeyim
Gülümseyerek geldin de ben mi boynunu büktüm
Âşık sazım teli kırık tel taktında ben mi türkü söylemedim
 Sen gönülden sevdin de ben mi türküleri yola söyledim

Yıllar oldu sevmedin beni sinemi döverim
Mutlu bir gün görmek için etrafında dönerim
Sen sevmezsen de ben seni aşk ile severim
Sen gönülden sevdin de ben mi türküleri yola söyledim

Kul Mehmet’im var git sen artık kendi yoluna
Seven yoksa kırık sazın tak sen koluna
Dikkat et sen sağına soluna
Bir seven çıkar elbet yoluna
Sevilmek ne güzel yakışır Allah’ın kuluna
Mehmet Aluç




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç