Bu Blogda Ara

24 Şubat 2015 Salı

Yalnızlığın Son Çırpınışı-2.Bölüm.



Yalnızlığın Son Çırpınışı-2.Bölüm.

Gözü önüne bir ara bir karartı geldi, sanki gökyüzünde birisi uçarak kendisine geliyordu, hayal görüyorum der gibi gözlerini ovuşturdu, gökyüzünde bembeyaz bir nur kanatlanarak ve duvarın içinden süzülerek içeriye girdi ve o anda Funda yere düşerek bayıldı, kaldı.

Gelen bembeyaz nura bezenmiş bir melekti, iyilik meleği. Biraz sonra ayıkan Funda karşısında iyilik meleğini görünce ürktü, gerisin geriye duvarın dibine yaslanan, bacaklarını toplayarak korku ve şaşkınlık içinde.

-Se… se… Sen az… Azra. Azrail misin?
Kendisine gülümseyerek bakan melek.

-Hayır, ey Allah’ın güzel kulu, ben Azrail değilim, ben iyilik meleğiyim.
Şaşırdı, apıştı kaldı, âmâ gözlerindeki şaşkınlık avazı çıktığı kadar sanki feryat edercesine bağırıyordu.

-A…Ama… Nasıl olur?
-Üzülme ve korkma ey Allah’ın kulu, ben korkman için gelmedim ki yanına.

Fundanın yürek çarpıntısı az durmuş gibi oldu, şaşkınlığı geçer gibi oldu.

-Nasıl olur bu? Neden olmasın ki ey Allah’ın kulu? Rahman istedikten sonra neden olmasın?

-Biliyorum Rahman yani yüce Allah istedikten sonra olmayacak bir şey yok ama bir meleğin yeryüzüne inerek bir kul ile konuşması ilk defa oluyor!

-Yüce Allah senin üzgün haline dayanmayarak merhameti ile beni sana gönderdi, beni yalnız sen görüyorsun ey Allah’ın kulu, iki gündür pencerenin önünde eşinin yolunu gözlüyorsun ve dilinde Allah’ın ve peygamberi zikir ederek tüm duaları okuyarak endişe içinde geçirdim. Yüce Allah üzgün kulumu gidin endişesini giderin diye beni sana gönderdi, ey secde ederken Rahman ismi ile gözlerinde yaşlar akıtan Allah’ın kulu, işte ben geldim.

Gülümsedi Funda içinden binlerce defa Allahu Ekber diyerek şükürler ederken birden kalkt,ı şükür secdesine yöneldi, gözlerindeki sevinç ve şükür gözyaşları seccadeyi ıslattı. İyilik meleği Fundanın kendinden üstün olan melek halini izliyordu. İşte nura bezenmiş secde ile Yüce Allah’a şükür eden bir kul. Yanına yaklaştı, şükür secdesinde kalkan Fundanın kalbine yani sol göğsüne dokundu, bir anda tüm endişeleri giden Funda gülümseyerek kadın suretindeki iyilik meleğine sarıldı, sarıldı...

Mehmet Aluç

Devam edecek inşAllah

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç