Bu Blogda Ara

23 Şubat 2015 Pazartesi

Hicret Eyledim Gönlüne (Akroştik)



Hicret eyledim gönlüne gel gayri
İlim deryasında gezdir beni
Canıma cansın sen gel gayri
Rüya gibi hep gönlümdesin bil gayri
Ellerimiz uzattım sana tut gayri
Tek sevdiğim sensin artık gör gayri



Ela gözlerine hayran baktığım
Yanaş yanıma biraz gül gayri
Leyla gibi beni sev gayri
Ela gözlerine hayran baktığım
Dua gibi gönlüme kon gayri
İn dereye yanıma gel gayri
Melek yüzlüm artık beni sev gayri



Gülen gözlerle beni sev gayri
Öpeyim nur alnında ne olur
Nazlı bakışınla bana bak gayri
Lale sümbüller sinende açsın benim için
Üzüm gözlüm bana aşk ile bak gayri
Nerede kaldın melek gibisin bunu da bil gayri

Ellerimi sana uzattın ellerimde tut gayri
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç