Bu Blogda Ara

22 Şubat 2015 Pazar

Sen var git uzaklaş ey firari savlarım






Firar mıydı az önce düşüncemi alt üst eden
Uzaktan sana bakarken beni senden alan
Seni alıp sarp dağlar ardında
Koyun kuzu meleyen ovalarda
Kimsesiz sen ile benim olduğum
Yaylalarda yaşatmaya zorlayan
Senin fikrini sormayan
Düşüncelerimize gem vuran
Firari düşüncelerin ayazında
Aklımızı bize sormadan çözümleyen
Duygularımızı alıp uçurumlara atan
Sana sorduğumda
Bana inanmayan gözlerle bakan
Firari düşüncemin ekseninde
Bana kızgın gözlerle bakan
Sorgulama alanını alt üst eden
Firari düşüncelerim
Bedel ödetmeden alıp götüren
Emek harcatmadan alıp
Kendi seçimlerimize göre yaşatmayan
Sömürücü gücüyle alıp diyar illere atan
Firari düşüncelerin tokadı ile beni
Uçurumlara koşturan 
Bilmek ile güzelliği öğretmeden
hayatımı silen ey firar
Ey firari savlarım
Var git sen yoluna
Varma benim düşüncelerime soframa
Belki dersin korkaklığımdan diyorum
Korkaklık sonunu bilmeyen yolda
Kör gözle ilerlemek değil ki
Sonunu göze aldığın yolda ilerlemektir
Tek başına değil
Beraber olduğun dostun
Sevgilin
Halkın iledir
Var git sen yoluna
Ey firari düşünceler savlar
Düşüncelerimi değiştirmek yerine
Yarını değiştirmek için
Ben kendi yolumda yürümeliyim
Derken bana gülümseyen sevgili
Bana sarıldı
Sen var git uzaklaş ey firari savlarım

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç