Bu Blogda Ara

27 Şubat 2015 Cuma

Yüceler yücesi Rahmanım

Attığım her adım benden uzak olsa da
Tüm adımlar sana yakındır Rahmanım
Ben fersah fersah kaçsam da uzaklara
Sen bana şah damarımdan yakınsın Rahmanım
Kaçmak
Kaçamamak
Uzaklaşmak
Uzaklaşamamak
Saklanmak
Saklanamamak
Ben tüm kullar senin merhamet ipine bağlanmışım
Kaçamam
Uzaklaşamam
Saklanamam Rahmanım
Aklım bir toz nokta zerresi
İsyanımsa bir derya çamuru ruhumun kirlenmesi
Secde ile ruhun nurlar ile yıkanması güzelleşmesi
İman ile gönlün bedenin nurlardan libaslar giyinmesi
Hüzün anımda bahar çiçekleri açtıran gönlümü coşturan
Sensin Yüce Rahmanım
Ölüm sonrası mezarlığın karanlık sessiz gecesine gömülen kulunu
Ölmeden önce içini iman vererek nurlar ile doldurtmayı nasip edensin
Yüceler yücesi Rahmanım
Benliğimle
Nefsimle şeytanla
Günahın girdabında boğulurken
Önümüze nurdan imanla kapılar açtıran
Tüm bedeni
Ömrü
Kâinatı
Ahireti
Nurlarla doldurmak için
Tövbe ırmağında yıkayan
Yardım edende sensin
Yüceler yücesi Rahmanım
Gerçeklerin yüzünü görmek istemediğimizde
Gönül kapımıza kara perdeler çektiğimizde
Nurunla iman ile
Nurlar ile açtıran aralayan
Yarım eden sensin
Yüceler yücesi Rahmanım
Gayesiz yollarda gezen kullarını
Gaye yoluna döndüren
Uykusuz gecelerde kin bıçağını bileyenleri
 Merhametinle İman ile yoluna sensin döndüren Rahmanım
Seni arayanları için yolunu buldurtan
Koşarcasına gelmek için koşanlara
Tüm kapıları sonsuz Rahmetinle merhametinle…
Açan sensin
Yüceler yücesi Rahmanım
Kalplerine kin kurdu düşenleri
İhanet ile delik deşik edenleri
Sen doğru yoluna
İman yoluna
Nurun ile nurlandırarak
Güzelliklere dönmelerine yardım et Rahmanım
Mehmet Aluç






Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç