Bu Blogda Ara

26 Şubat 2015 Perşembe

Kahırda olsa yanında olsun

                 



Kaç gece aynı düşü gördüm
Aynı heyecanla uyandım
Beraber yürüyorduk yollarda
Sahilde beraberdik sen ve ben
Gemilerimiz limanda bizi bekler iken
Sular gemimizi aldı götürdü bizsiz
Martılar uykuda idi
Sadece Yüce Rahman sen ve ben vardık
Birde bahar vardı aynı sen kokan
Hüzün arkamızda gözyaşı döküyordu
Hayat sert yumruklarını vuran o da ağlıyordu
Mutluluğumuz karşısında
Bu düşü kaç defa gördüm
Her uyandığımda avuçlarımda sıcaklığın duruyordu
Gözlerimde gamzelerinin gülücükleri takılmıştı
Şimdi yoksun boğuk bir bakışın içinde kayboluyorum
Bir girdabın derinliğinde param parça oluyorum
Yok, böyle yaşanmaz
Beni terk etsen de ben geliyorum
Beni günde binlerce defa kovsan da kapında
Ben yine geliyorum
Kapında her sabah ağlasam da
Ben yine geliyorum
Hem senden hem gönlünden uzak olmaktansa
Senin yanında gönlünden uzak olmak en güzeli
Kahırda olsa yanında olsun
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç