Bu Blogda Ara

24 Şubat 2015 Salı

Seninle




Bir deli rüzgâr gibi girdin deli gönlüme
Sen neşe ile okudun gönlüme gazeli
Seni sevmek nasip oldu bu gül ömrüme
Sensin karanlıklardan beni çıkaran gönlümün güzeli

Seninle aşkın etrafında eyledik gönül tavafı
Aşk değil mi bu gönlün değer biçen sarrafı
Ben seninle içerim ömür boyu erik hoşafı
Sensin karanlıklardan beni çıkaran gönlümün güzeli

Aşk ile eyleyelim gönül pazarı
Aşksız ağlama gönlüm ey zarı zarı
Aşk bize babadan yani baba yadigârı
Sensin karanlıklardan beni çıkaran gönlümün güzeli

 Kul Mehmet’im şimdi aşk ile sevmenin zamanı
Gönülden tahlil ederek söyler gönüllerin ozanı
 Söyle bakalım kimdir gönlünde aşkı aşk ile yazanı 
 Sensin karanlıklardan beni çıkaran gönlümün güzeli     

Mehmet Aluç  

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç