Bu Blogda Ara

3 Mart 2015 Salı

Atışmalar






Halimiz Allah’a ayan
Sen Allaha dayan
Nefis şeytan
Ayağın altında kayan

Yanmaya dayan
İmanla eğilsin kafan
Elinde olmasın sapan
İman ile secdeye kapan

İman ile olsun hayân
Tövbe ile Rahman kapısına dayan
Merhamettir gönüllere konan
Nefret kindir ölüm ile solan
İmandır ölüm ile coşan

Kardeşim şehir der ne güzel
O şehirle imanın ile olur güzel
Mutluluğu yaşamak sana özel
Ne güzeldir sendeki iman ne güzel

Baktım ben aya
İman ile çıktım yola
Sen gelirsen yaya
Koşarım sana atlaya zıplaya

İnsanın olur derdi
Kurt kuzuyu yedi
Bunu gören görmedim dedi
Görmedim dedi yenilen kuzular kimin dedi
Görenlerde o kuzular senindi dedi

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç