Bu Blogda Ara

6 Mart 2015 Cuma

Yanmış kalbimle





Kayboldum bu aşkın içinde kendimi ararım
Seni bulurum da ben yüreğime aşkla sararım
Zemheri kış ayında kalmışım sıcaklığını ararım
Yanmış kalbimle ben yârim seni önüme gelene sorarım

Yanar bu yüreğim soğutacak karlar ararım
Kar yüreğimi soğutmaz gülen yârimi ararım
Mazinin arasında sıkıştım kaldım yolumu ararım
Yanmış kalbimle ben yârim seni önüme gelene sorarım

Bendeki hatıran ne kadar çok
Sensiz bu âlemde gönlüm ne aç ne tok
Gel de bu mutluluğu yüreğimin sarayına sok
Yanmış kalbimle ben yârim seni önüme gelene sorarım

Kul Mehmet’im sen gelmedin geçmişte seni bıraktım
Yeni bir yol bulmak için karanlık yollara bıraktım aydınlığa çıktım
Ağlayan gözlerimle arkama bir daha bakmadan yola çıktım
İlk defa sensiz ben bu kalbimde kendimi buldum

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç