Bu Blogda Ara

3 Mart 2015 Salı

Gönül Sazım

Gönül Sazım







Hep seni çalar gönül sazım
                                          Gönül okşayan sözlerin lazım
Sensiz olmasın kara yazım
Sensiz kar yağar başıma çalmaz ki gönül sazım

Aramıza girmesin kör gözlü kazım
Yediklerimi edemem ki hazım
Yolda koşar sana doğru alın yazgım
Yakalayamazsan bana koş gel sensin benim gönül yazım

Baban beni sevmez neden sanki Erol taş nazım
Bir tek sana geçer inan ki nazım
Gel otur yanıma dinle ne söylüyor sana gönül sazım
Seninle kışlarım olur yazım
Söyleyecek sözlerim kalmadı bilmem ki daha ne yazayım

Sensin benim gönül bağım
Sensiz viran olur gönül dağım
Tek başına nasıl bu dünyaya sığayım
Gel de o gül cemaline bakayım
Bakayım da aşkın pınarında bir yudum tadayım

İnan ki ben sensiz yastayım
Gel bana kavuşalım yoksa her gün hastayım
Senden başkasını seversen ben Arap olayım
Kör kuyularda adını haykırayım

Gece gündüz adını rüyalarımda sayıklayayım
İnanmazsan da günde on ton pirinç ayıklayayım
Sensiz dipsiz kuyularda çalışayım
İnanamazsan dünyaya şaşı bakayım

Gel yanıma alnına aşk dolu buse kondurayım
Sarıl boynuma hayatım boyunca hep dizin dibinde oturayım
Gelmezsen de kor alevlerde yanayım
Gel yanıma ki kendimi mecnun sanayım
Aç gül sineni de o beyaz tenine dokunayım
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç