Bu Blogda Ara

6 Mart 2015 Cuma

Gece gündüz beraber gezdiğim



Adını andıkça hep yandığım
Gece gündüz hep adını andığım
Beni sever diye sandığım
Gece gündüz beraber gezdiğim
Gittin en sonunda ellerin oldun

Gece gündüz hayalimde koynumda hayal ettiğim
Bal dudağın da bir buse alırım diye beklediğim
Kollarını açar da beni sarar diye yürüdüğüm
Gece gündüz beraber gezdiğim
Gittin en sonunda ellerin oldun

Seven gönlü söyle bu yapılır mı?
İhanet ile söyle yaşanılır mı?
Vefasızlıkla bir ömür beni süründürdüğün
Gece gündüz beraber gezdiğim
Gittin en sonunda ellerin oldun

Şimdi ihanetinle ben beraber sürgün yaşıyorum
Kendi elinle kazdığın mezarda yatıyorum
Gece gündüz gelirsin diye yollarına bakıyorum
Gece gündüz beraber gezdiğim
Gittin en sonunda ellerin oldun

Kul Mehmet’im ömrüm yolunda süründü
Gül koklarım dedim dikenlerin önümü bürüdü
Beklemekten usandım şimdi başka illerde mutluluk bana göründü
Gece gündüz beraber gezdiğim
Gittin en sonunda ellerin oldun
Mehmet Aluç




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç