Bu Blogda Ara

3 Mart 2015 Salı

Bıraktım




Dolaştım âlemi kendimi boş işler peşinde gördüm
Anladım üç günlük dünyada en güzeli sevmekmiş
Gerçeği gördüm kırk yerimden yaralandım bir anda çöktüm
Bıraktım somurtmayı küsmeyi gönül yıkmayı gülmek en güzeliymiş

Gördüm ve anladım nefsim şeytan ediyormuş benimle alay
Kendi isteği beni ateşe atmak için çekiyormuş yıldızlı kalay
Bir gün gizlice gördüm beni kandırdıkları için çekerken halay
Bıraktım somurtmayı küsmeyi gönül yıkmayı gülmek en güzeliymiş

Yağmur misali gönlümde gam kederi taşıdım boşuna
Günaha girerken nefis şeytan getirdi hoşuma
Bir anda anladım hep yaptığımın hepsi boşuna
Bıraktım somurtmayı küsmeyi gönül yıkmayı gülmek en güzeliymiş

Kul Mehmet’im hatalarım bağrımı yaktı elimde duruyor közü
Ah nefis şeytana bazen geçirilmiyor doğruluğun sözü
Tövbe kapısı olmasa Rahman yanına nasıl varır bu özüm
Bıraktım somurtmayı küsmeyi gönül yıkmayı gülmek en güzeliymiş
Mehmet Aluç



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç