Bu Blogda Ara

1 Mart 2015 Pazar

Hissettim



Ecdadın hayatını okudum
Okudum şaşırdım kaldım
O imanı gönülde taşımalarının güzelliğine hayran kaldım
İman ile bir an ayrı kalmalarının hasretini hissettim

Şimdi var mıdır böyle imanlı şahlanmış yürek
Zalim karşısında ölümü göze alacak bir yiğit
Ben mazlumların ahını almak için doğmuşum diyen var mıdır?
İman ile bir an ayrı kalmalarının hasretini hissettim

Ben mazlum için zalimin suratına bağırırım diyen
Beni zincire bağlasanız ben zincirleri kırarım
Zalimi alaşağı ederim diyen o ecdadım gittiniz mahzun kaldık
İman ile bir an ayrı kalmalarının hasretini hissettim
Mehmet Aluç


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç