Bu Blogda Ara

1 Mart 2015 Pazar

Yaşar Kemali İnce Mehmet Eseri İle Tanıdım






Gidişinle heceler mahzun üzgün kaldı
Yaşar Kemali ince Mehmet eseri ile tanıdım
Hayran kaldım okudum deryalara daldım
Okudum eserlerini
Gönlüm temizlendi kendimi doğrular içinde buldum

Askere gittim ince Mehmet iki eserin çıkmıştı
Gizlice aldım karşıma gülüşün çıktı
Dayak yedim komutanımdan eserin okuduğum için
O yırttı ben aldım o döğdü ben aldım okudum
Okudum eserlerini
Gönlüm temizlendi kendimi doğrular içinde buldum

Edebiyat seninle yol aldı bulunmaz eserlerinin eşi
Edebiyat seninle gülümserdi heceler mısralar öksüz kaldı
Ey usta nedir bu acele gidişin
Okudum eserlerini
Gönlüm temizlendi kendimi doğrular içinde buldum

Hayâsızca ufku kapalı olanları yerden yere çaldın
Güzel fikirlerini bıraktın bize sen ötelere gittin
Sanma ki sen gittin unutuldun
Makber ’in seni sevenlerin duası ile doldu sana yer kalmadı
Okuduk eserlerini
Gönlümüz temizlendi kendimizi doğrular içinde bulduk

Kul Mehmet’im aramızda ayrıldın üzgünüz
Ülkem üzgün gönlün oldu öykümüz
Boğazımızda kelimeler dolandı kaldı düğüm düğüm
Okuduk eserlerini
Gönlümüz temizlendi kendimizi doğrular içinde bulduk

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç